»Naša raziskovalno-umetniška hipoteza je, da opisani format (kljub estetski dovršenosti in vsebinski primernosti predstave) zaradi širokega spektra psihofizičnih potreb najmlajših občinstev ne zmore vedno ustvariti varnega in vključujočega prostora za vse tiste najmlajše, ki tovrstnemu kodu ne morejo slediti in ki jih s tem (v določeni in pomembni fazi življenja) izloči iz prostora umetniškega udejstvovanja.«
»Izbira formata, ki je materialen, čas, ki je potreben za izdelavo, tako na neki način nasprotuje tej težnji in zaznamuje možnost izdelave oprijemljive lastne podobe, postavljene v realen prostor.«
»Gre za nekakšno raziskovalno delo.«
»Neobdelani prostor, ki nima buržoaznega predznaka.«
»Poleg kadrov potrebujemo raziskovalno opremo, na nas se dnevno obračajo podjetja, ki bi rada delala v naših prostorih, a ker je raziskovalna infrastruktura v zadnjih letih zapostavljena, jih ne moremo sprejeti.«
»Gre za predstavo o šoli oziroma za 'predstavo o predstavah o šoli, ki govori s perspektive mladih, vpetih v šolski sistem tukaj in zdaj.'«
»Tudi če bi imeli prostor, da zgradimo še krilo ali tri, še vedno ne bi imeli prostora, da bi razstavili vse svoje zaklade.«
»Gostovanja na festivalih zahtevajo prilagoditve, do katerih sem odprta, ker me zanima, kako predstava deluje v teh različnih formatih.«
»Preizkušala sem, koliko prostora mi daje 140 let stara glasba, da bi z njo in mladimi zaplesali v duhu današnjega časa.«
»Galerija želi umetniška dela predstaviti na najboljši način, zato pozornost posveča kakovostni reprodukciji del in premišljenemu izboru formata ter končne predstavitve dela.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju